14 mars 2010

Kvalitetstid

Helt underbart att det börjat bli ljusare om mornarna men detta innebär även att Myra vaknar tidigare och vill ha kärlek...
Mina underbart lååånga sovmornar har med andra ord varit obefintliga denna helg
(ungefär som när Magnus och Johanna sover över)
men å andra sidan har vi kommit oss iväg och gjort saker tidigare än annars...
Vi spenderade förmiddagen i Latikberg.
Åkte madrass, åt och bara myste :)Mosters hårdingTilde & Lukas gör grimaser Sandra fixar käkHelt fantastiskt goda klämmackor, helt perfekt grillade!!Mina godingar
Känner mig väldigt nöjd över denna helg!!
Det är alltid så mycket "måsten" som hänger över en om helgerna så ibland känner jag att man kanske inte alltid fått ut den där kvalitetstiden med nära och kära som man egentligen hade önskat.
I helgen har dock "måstena" lagts åt sidan och det stressar mig faktiskt inte alls, mycket konstigt...
Får väl bara vara lite mer effektiv i veckan...

1 kommentar:

Fia sa...

Vad go du är! Men jag tycker inte att någon ska "skämmas" över att bli ledsen när man inte får fler barn, om man faktiskt ville ha fler.. Jag menar det är ju inte roligt det heller, även om man redan har ett eller fler underbara barn..

Imorron är det testdag, klart känns det ju rätt meningslöst men samtidigt så vet man aldrig.. Om det blir ett - (mest troligt) så kommer vi genast kontakta Umeå och försöka få till en ny insättning innan sommaren iaf.. Denna gång måste vi dock betala själv, cirkus 10 lakan men det kan ju vara värt det, om det nu får för sig att fungera =)

Kram!