26 februari 2010

Ångest helt i onödan, jag fick godis!!

Det var inte en besiktningsman/kille som gick igenom min bil idag, inte heller två utan dom var TRE stycken men det blev inte fler anmärkningar för det!! Idag är dom inte besiktningsgubbar i mina ögon utan idag är dom män eller killar, dom får välja vad dom tycker passar bäst!! :)
Jag gruvad mig så in i h-vetet idag inför detta och tydligen syntes det att jag var ett nervvrak då jag klev ur bilen på bilprovningen för vänligare bemötning har jag nog aldrig fått!!
Jag fick t.o.m. en bilpåse, DE NI!!
Den öppnades genast och från det att jag kom in och till att jag for åt jag konstant hela tiden!!
Näe där ljög jag, jag fotade också...
Försökte vara snabb med telefonen och ta kort när dom var tre under min bil men med en öppnad bilpåse i en hand var det svårt att få bort silvertejpen som håller ihop mobilen och som är ett måste att avlägsna litegrann för att kunna fota.
Men jag lyckades få två på bild iaf :)
Dagen till ära åkte jag också med i bilen då ena mannen/killen tog provkörningssvängen!!
Det var absolut första gången, varför ska man följa med egentligen?
Fast jag hoppade inte in i bilen frivilligt precis, utan blev mer eller mindre tvingad för statistikens skull (fick jag förklarat för mig under raggen runt bilprovningen).
Vilken otrolig vändning denna fredag fick...
Bilen gick helt oväntat igenom besiktningen och jag är tokglad!!
Men jag blev inte bjuden att delta på deras kafferast... TROTS att vi hade så trevligt?

4 kommentarer:

ewa sa...

Nämen vad?! Då behöver jag inte vinna drömvinsten och köpa en ny bil till dig då ;)

Annelie sa...

Jo Ewa, det får du hemskt gärna göra..

Cake sa...

Men gud va jag och mamma är glad för din skull.....ja pappa oxå=)

Annelie sa...

Åhh va det värmer i hjärtat,
kram på er :)