17 januari 2010

Sommargardinerna... Mitt traderafynd!

Hur gick det nu med gardinerna som jag skulle sy? Jodå det gick väldigt bra och jag är gigantiskt nöjd, blev toksnyggt. Men jag måste erkänna att jag tröttnar ganska snabbt, det blir fort trist liksom. Första gardinen var ju tokskoj, mäta, kolla, klippa, sy och sedan se det färdiga resultatet å då ska man sy EN TILL LIKADAN!!! Huur tråååkigt som helst!!! Näe ett fönster i varje rum borde vara nog. Som tur är så har jag en underbart snäll syster som på eget initiativ ,då jag jobbade, sydde den andra gardinen. Å inte nog med, hon sydde exakt som jag ville ha det!! :D Hur fan ska jag kunna lära mig att sticka sockar??!! Första sockan blir en utmaning å sen ska man sticka en likadan!! Jag känner redan nu att det är dömt att misslyckas, jag blir uttråkad bara av att tänka på det...

Inga kommentarer: