07 januari 2010

Del2 i organiserad hall

Ja här kommer då del2 men bilderna är inte riktigt verklighetstrogna :/ BARNEN är ju inte hemma vilket innebär att det är inga grejer i hallen!! Samt att det inte längre är sommar (om det är nån som har missat det) och det i sin tur innebär MYCKET mindre skor osv. Satte upp ett skåp på tvären (eller Annelis gubbe Inge hjälpte mig med det) uppe vid taket och nääääe det är självklart inte ett skåp som används dagligen eftersom jag måste ha en pall varje gång jag ska upp dit... Sommarprylar ligger däruppe och när sommaren kommer så åker vinterprylar dit upp :) Skoskåpet är grymt, vill ha fler!! (Tack Magnus, Johanna, Sandra & Erik för det) Ska köpa och sätta på insidan av garderobsdörrarna för förvaring, helt fantastiskt bra!! Ja inte är det väl ett halleluja moment eftersom dom gamla tapeterna är ju kvar osv. Men det blev helt klart betydligt bättre med små medel. Jag är iaf toknöjd och det var väl det jag var ute efter också :)

4 kommentarer:

Ewa sa...

Fan, jag vill också ha skoskåp. Tar ju ingen plats alls!

Annelie sa...

Ja det är verkligen hur bra som helst!!
Som sagt önskade att jag hade fler...
Vi kanske måste fara på en tripp till Ikea du å jag?
:)

Ewa sa...

JA JA JA!
Fast måste vi vänta tills vi har vunnit på lotto då eller??

Annelie sa...

Mmmm typ :/
Va trist att du var tvungen att vara realistisk så här med detsamma...

Jag hade väl fått kunna drömma ett tag?