07 december 2009

Julklappar!!

Läste Fias blogg imorse och hon är inte ensam om sitt problem... det verkar som att dom flesta har problem att hitta julklappar till sina nära å kära. Jag har det motsatta problemet JAG HITTAR FÖR MYCKET!!! Jag älskar att köpa (och få) julklappar.. I min familj är JAG den som vägrar att vi "vuxna" ska sluta ge varandra julklappar. Inte en chans!! Jag vill både ge och få julklappar!! Dom behöver inte kosta mycket, jag blir glad för ett par sockar eller doftljus för 29:- på ikea :) huvudsaken är att jag får julklappar! Jag ger inte julklappar för att jag MÅSTE utan för att jag VILL!! Önskar att jag kunde köpa fler... Det kan ALDRIG bli för mycket julklappar!!!
(eller det kanske det kan men ni förstår säkert vad jag menar..)

2 kommentarer:

Ea sa...

Vi är ett bra team du och jag! :)

Annelie sa...

Japp :)
Våga vägra :D