08 november 2009

Dop

Igår var det då dags för Sam Wilmer Bullen
att döpas...
Jag hade utsetts till Ilmapassare ifall hon skulle lessna och när jag kom dit blev jag även lejd till att filma.
Två uppgifter som jag kände mig hyffsat trygg med men kanske inte så bra att kombinera :/ Ilma var dock superduktig och behövde minimal tillsyn och filmningen blev godkänd.
Det var det absolut kortaste dop som jag någonsin varit på, vilket passade mig perfekt som avskyr att sitta i kyrkan!!
Jag har nog en släng av någon slags bokstavsjukdom eftersom jag blir så extremt less och ofokusad när jag måste sitta still .
Kort tid i kyrkan innebar iaf att fikat kunde avnjutas en längre stund :)
Satt med Johanna, Stefan (blev av någon anledning inte fotad) & Juni, känns som en evighet sen vi sågs så att sitta å surra och äta smörgåstårta, kakor och dricka kaffe var helt klart jättetrevligt!!

Dopet var fint och trevligt.

Ewa & Robert kan känna sig nöjda :)

Inga kommentarer: