25 oktober 2009

Vilken helg!!

Red Hot Festivalen levde helt klart upp till mina förväntningar!!
Så här i efterhand känner jag att jag hade kunnat vara nykter å åkt dit bara för att lyssna...
Vilka uppträdanden och ståbas är så jäkla hot!!
Sen bara själva stämningen där var så jäkla nice, blandade åldrar, fina frisyrer, vackra kläder och alla var där för att ha roligt!!
Träffade hur många trevliga människor som helst och tog även kort på en Vilhelminabo, känner honom inte och vet inte om hans tjej (om det nu är hans tjej) är från Villis men det är skit samma det har inget med saken att göra, dom formligen stal uppmärksamhet med sitt dansande...
Här borde jag ha filmat eftersom bilderna visar inte riktigt hur jävulskt duktig han var!!
Jag är grymt imponerad, kul som fan!!
Carin Morris & The Pocketrockers var sjukt bra.
Hon hade en röst som var helt enorm...
Hela deras uppträdande var grymt med hennes röst och ståbas, klockrent!!
The Retrochord var också jävligt roliga att se.
Killen var så sjukt duktig!!
Jag stod brevid hans mamma, inget öga torrt där inte :)
Klicka på länken så kan ni lyssna på honom, svårt att få den rätta känslan men oj oj oj säger då jag bara, han var grymt duktig...
Tyvärr misslyckades jag med mina filmningar eftersom jag stod för nära å då låter det för jävligt illa men då DI Maggio Brothers från Italien spelade stod jag lite längre bort och filmade å det blev väl rätt så okey så jag bjuder på ett litet filmklipp på dom...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det är ju Micke Mannelqvist!

Annelie sa...

Ja Krille sa att han hette Mannelqvist, ingen JAG känner men jag tycker dom var riktigt duktiga, kul att titta på :)

Emily sa...

Haha, det är ju mitt ex!

Annelie sa...

Han få va vem han vill men dansa det kunde han!! :D

Anonym sa...

Haha, du har träffat båda förr! På mitt bröllop satt de vid samma bord som du. Mvh Sofi

Annelie sa...

WHAT???!!!
Hahaha du skämtar??!!
Sååå sjukt roligt...

Annelie sa...

Skrattar fortfarande..
Så jävla rolig jag är!! :D
Moahahaha
so confused... jajemen :)

Anonym sa...

hmm, vet inte om inlägget kom med.. så jag provar skriva ett nytt.

haha det är jag o min kille som är med på bilderna :P härligt att du hade grymt skoj! är ju alltid det med rockabilly träffar ;)
tack för komplimangerna! / Tina (lycksele bo)

Annelie sa...

Det var så lite så, det var ni väl värda :)
Vi stod faktiskt 4 stycken och såg på er och vi var lika imponerade allihopa :)
Ni var jätteduktiga!!

Nästa år får ni dra ihop ett gäng och slänga er med på Great Lake Run, inte fullt lika bra musik men hysteriskt roligt, trevligt folk och mååånga fina bilar!!
http://www.shra-ostersund.se/