07 oktober 2009

Önskelista del1

Eftersom jag alltid brukar vara ute i god tid med att köpa julklappar så tänkte jag att jag skulle hjälpa mina nära och kära med tips på vad dom kan köpa till mig :)
En morgonrock med luva
Det skulle vara förbannat pratiskt å ha då jag ska gå ut md vovven på morgonen...
Det behöver väl ine vara Star Wars men jag gillade modellen.
Vedkorg
När man eldar åt kråkorna som jag gör så innebär det att jag måste hämta ved heeeela tiden så en vedkorg vore inte helt fel... Just nu använder jag en röd gammal plastback, inte så snyggt!!
En kondenstumlar
Yes Pleeease!!!
Insatskamin till min öppenspis Köper ni denna kan ni strunta i allt annt på önskelistan!!
VILL HA!!!
Fläktelement
Jag har en löjligt stor tvättstuga men vad hjälper det då tvätten aldrig torkar??!!

Inga kommentarer: