11 oktober 2009

Idag är det ingen bra dag...

Var hemma 4 dagar förra veckan å hade ångest som fan över hur ekonomin kommer se ut efter det. Trodde att jag skulle må bättre efter helgen men icket... Nu är det tredje natten som sömnen har varit nästintill obefintlig, jag har inte sovit en hel timme utan att vakna utav hostan eller värken i kroppen!! Å jag orkar inge mer... Beslutade därför att ringa till sjukan imorse vilket är nästan det värsta jag vet. Fick en tid och när jag kom dit kändes det nästan som att jag var pestsmittad eller nått. På med munskydd och in i ett eget rum. Sen tog dom svininfluensaprovet vilket innebar att dom körde upp en pinne i näsan på mig och det var allt annat än behagligt men det tog inte allt för lång tid så man överlever... Nu tror jag inte att jag har svininfluensan men samtidigt kan det väl vara bra att kolla upp så att jag kan gå till jobbet sen, för man kan ju få gå med hosta å snuva länge men inte kan ju jag vara borta ifrån jobbet för det, det har jag inte råd med!! Men en vecka till får jag vackert vara hemma enligt doktorn DET BLIR SAMMANLAGT NIO DAGAR!!!! Gaaah å jag som klättrar på väggarna redan nu :(

Inga kommentarer: