05 augusti 2009

HJÄLP MIG!!

Fan vilken ångest jag har... Altangolvet ska bli mörkbrunt men jag är så jäkla osäker på hur jag ska måla resten... Så hjälp mig... Förut tänkte jag att golvet blir mörkbrun och hela räcket blir vitt även det som är träfärgat idag. Så dom träfärgade stolparna vid det vita räcket målas alltså också vita. Golvet och stolparna ner i backen blir mörkbruna men idag då jag stod och kollade blev jag helt plötsligt jääävligt osäker... Vad tycker ni ska jag ha stolparna vid räcket mörkbruna också eller ska dom målas vita??!! Gaaaaaaaaah vilken ångest, HJÄLP MIG!!! Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Fia sa...

Stolparna som går ner i backen är ju helt klart bäst om de är mörkbruna, då försvinner dom lite.. Men sedan själva räcket, det tror jag blir snyggast om du har helvitt.. :)

Maria sa...

Jag håller med föregående... Vitt upptill å brunt nertill - det blir nog snyggast :)