25 maj 2009

Karneval 2009

Malou ska vara grottmänniska imorgon på och Tilde ridtjej... Tilde var tokenkel eftersom hon har ju allt och så hittade hon sig ett ridspö på Granngården för 10:-, klockren accessoar :) I samma butik fyndade jag också en jutesäck som jag bara hade tänkt klippa till lite åt Malou... det funkar väl till en grottmänniska??!! Dock krävdes det lite mer än att bara klippa sååå här sitter jag och syr, (eller inte just nu... har tagit en liten bloggpaus) det var ju inte riktigt vad jag hade planerat. Eller jag verkar inte ha planerat alls!! Vad är det som händer med mig??!!! Jag brukar ju ha en sån jävla framförhållning, jag är ju planeringsmänniskan nr.1, Gaaah jag blir tokig då jag inte har full kontroll :( Jag tror jag måste umgås med min jämlike snart (Carina såklart) så det blir någon orning på mig... Hon vet exakt vad jag menar då det gäller att vara planeringsfreak... vi är livsfarliga tillsammans :) Men snart så får jag umgås med henne en heeel helg... jag längtar verkligen tills vi får planera och lägga upp en exakt tidsplan för vad vi ska göra, hur och vilken tid... Känner riktigt hur planeringsmänniskan växer i mig bara jag skriver om det!! Nu är jag på G igen HÄR SKA SYS!!!! Och så ska jag skriva i almanackan exakt vad jag ska göra i veckan... bara för skojs skull...

2 kommentarer:

Cake sa...

Ja visst är det jobbigt när man ibland tappar fokus på att planera,jag kan bli helt ställd när min almanacka är blank.
Ja,förstår du listan vi kommer att ha:va vi ska äta,va vi ska dricka,vilka kläder vi ska ha OCH vilka tider vi ska göra allt det här!!Skönt att höra att Malou börjat med en rekorderlig sport!!
Och grattis än en gång,vilka välansade ögonbryn du kom å ha nu.

Annelie sa...

Jajemen och va roligt vi ska ha när vi får planera upp alltsammans!!

Tack, tack jajemen :) Jag hoppas att jag ska hinna prova den ikväll :) och roooosa Carina... du har då tänkt på allt du!!!