19 april 2009

Lycklig tjej!!

Badkompisen Carina kom med en mobiltelefon till Tilde i fredags. Som hon har längtat efter en egen mobil och nu har hon en!! Tack så jättemycket Åke & Britta ni har gjort en liten tjej väldigt, väldigt lycklig!!! Även Carina ska ha ett stort tack som tänker på mina barn och som tog sig tiden att leverera den (jag vet ju hur upptagen du är under påsken!!) :P Vi blev dock tvugna att ta ett litet snack om sms:ande igår kväll... Tilde kan skicka ett: "hej, vad gör du?" -sms då vi befinner oss i samma rum!! Försökte så gott jag kan förklara att även sms kostar pengar och är vi i samma rum så kan vi väl PRATA med varandra!! :)

2 kommentarer:

kakan sa...

Till mig har hon skickat:"Hej va gör du?"Ca två gånger per dag,men nu verkar nyhetensbehag lagt sig,länge sen jag fick nåt sms nu=).Kul att den uppskattas och kom till nytta.Är tillbaks i stan och 6dygns arbete!

Annelie sa...

Njae hon glömde mobilen i Sandras bil igår så hon är lite deprimerad faktiskt...