30 mars 2009

Tallåsvägenbo

Jag och syster har hållit på i huset heeela helgen så nu känns allt extremt bra, jag är så lycklig!! Barnen fullkomligt älskar baren så på lördagkväll fick man ju offra sig så dom fick leka bartender :) Sen på söndagen då jag höll på som bäst och packade upp ur lådor så skriker Tilde till mig: "-Mamma!! Nu är baren öppen!!!" Jag tittar på klockan och den visade 11.48... Så då vet ni när baren öppnar hos mig men vid den tiden på dygnet och dessutom på en söndag så fick det bli att bara beställa ett glas vatten :)

3 kommentarer:

Emily sa...

Haha, tur att några i familjen uppskattar den iallafall. ;-)

evalena sa...

vad härligt med hus,vilket hus e det på tallåsvägen? kram

Annelie sa...

Det är tegelhuset mitt emot skogsbacken min mosters :)
Kom och hälsa på vettja :)