23 mars 2009

Orkar snart inge mer...

Jag flyttar kartonger så in i helvetet så jag tom. drömmer om banankartonger :( Jag bär och jag bär och jag bär men det tycks aldrig bli mindre grejer här hemma!!! Det är för mig en gåta hur vi har rymts bland alla prylar... Driver någon med mig? Är det så att någon bär tillbaka kartonger som jag redan flyttat eftersom det aldrig tar slut???!!! Jag är så less!! Jag tycker att jag har rensat och slängt men så kan det inte vara, jag kommer att få rensa igen då jag ska packa upp!! Moster sa också det då jag pratade med henne idag, hon tyckte det såg förjävligt ut nere i källaren och jag har helt klart mer prylar än dom... å än är det inte slut :( Jag är så trött så hjärnan fungerar sämre än vanligt också och då är det riktigt illa!! Idag slängde jag fram en tub majonäs istället för remouladsås till barnen då dom åt fiskpinnar. Snälla som dom är så sa dom inget heller... Efter att jag sprungit klart och satte mig ned med dom (och då hade dom nästan ätit klart) upptäckte jag mitt misstag och DÅ sa dom att det smakat konstigt... stackars barn... Det blir bättre snart... hoppas jag... Lillasyster ska hjälpa mig att packa upp i helgen och det känns otroligt skönt!! Det jag har lärt mig med denna flytt förutom att jag måste vara en hamster är att:
  • Jag måste lära mig att säga nej eller åtminstone inse mina begränsningar
  • Jag måste lära mig att ta emot hjälp OCH be om hjälp
Nääe nu ska jag till stallet...

1 kommentar:

Emily sa...

Hur är det med Tilde?