25 februari 2009

Jag är trött nu...

Jobba normala (eller onormala) arbetstiden på dagarna, sedan hem och laga mat och efter att man pustat ut och andats 5 minuter samtidigt som man sitter på dass eller nått kommer kvällschemat för veckan:
  • Måndag: Kiosken på stallet 18.00 - 20.00
  • Tisdag: Malou Slalomtävling 18.00 - 20.30
  • Onsdag: APT 17.00 - 19.00
  • Torsdag: Malou Slalomträning 19.00 - 20.30 Tilde uppvisning på skolan 18.30 - ?
  • Fredag ?????

Är det konstigt att jag aldrig hinner nått??!!!

Tycker inte om att vara uppbokad kvällstid och det är jag JÄMT nuförtiden!!

Mina barn har helt klart kommit i "aktivitetsåldern" och det får jag ju bara acceptera men när finns det tid för vad jag vill/måste göra?? (Jag vill inte tvätta men det måste ju göras, jag vill inte heller handla, laga mat, städa osv. men som sagt det är ett nödvändigt ont!! Men tiden till det finns inte!!)

Skulle ha åkt till storebror på fredag och festat i Lycksele men... jag ORKAR verkligen inte!!!

Jag har varit sjuk i över 2 veckor och det har verkligen tagit på... jag är trött nu!

Så efter att flickorna åkt till deras pappa så ska jag lägga mig i soffan (kanske sängen tom.) och inte kliva upp förän dom kommer hem igen på söndag!!!!

Inga kommentarer: