20 februari 2009

Designkoll noll

Vid morgonkaffet kl.06.00 kom det fram att jag äger en Bumling lampa :) Anna hade tydligen sett den när hon gått förbi där jag bor... (nu innan alla tror att Anna är värsta fönstertittaren så kan jag bara meddela att lampan är rätt stor och syns därför rätt tydligt från vägen så man behöver faktiskt inte stirra in i mitt köksfönster för att se den) Jag såg väl ut som ett frågetecken när hon frågade eftersom jag inte har en aning om vad det är!! Men efter lite förklaring så JO jag äger en Bumling lampa, löste den på auktion för några år sedan för 10:- och min mamma säger att jag har Vilhelminas fulaste kökslampa men den är INTE till salu :P !! Var tvungen att kolla när jag kom hem om det stod något i den och se på fan Anna har rätt där med!! Det stod faktiskt Ateljé Lyktan Åhus

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å jag är inte lite avis... snälla nu när du "behöver pengar" så kanske jag kan få köpa den ;) moahahahaha.
Kolla vad jag skrev i mitt andra inlägg på bloggen:

http://annashem.blogg.se/2008/july/dagens-vill-ha.html#comment

Ha en bra helg! Kram Anna

Hanna sa...

Nog har jag vetat det! Det är ju typ en sån jag letar, men jag är ju helt ointresserad av märkesgrejer, jag vill bara ha den retro looken :)

Som sagt, du har gjort en bra affär, i nyproduktion går de på över 3000.