04 januari 2009

Toknöjd

Igår hade vi en helt fantastisk lördag!! För det första vaknade jag utvilad!!! Bara det var högsta vinst.. Sen for vi på badhuset och badade en stund innan flickorna gick på bio och jag sparkade till mamma och umgicks med henne och lillasyster som för tillfället inte är så liten, hon väger ju hela 61kg!!! Malou ringde när bion var slut och så gick dom till mamma och vi åt en fantastiskt god middag, myste i soffan lite, åt tårta och bara var... SÅ SKÖNT!! Som tur var fick vi skjuts hem... det var ju en aningens kyligt. Väl hemma började vi se "Kullamannen" men den är rätt lång så vi orkade inte se hela, eller rättare sagt JAG orkade inte se hela!! Istället myste vi ner oss i min säng och låg och surrade en stund innan vi somnade. Idag vaknade jag av att jag hade så ont i axeln så det gick inte att somna om och jag vet ju att det blir bättre om jag kliver upp så det gjorde jag. -30,6 ute... hmmm det blir en innedag idag, helt klart!! Ska bara tvinga igång volvon och åka och köpa lite mjukmedel så kan jag passa på att tvätta också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur jävla lat är du!? Tvinga igång stackars volvon i denna kyla, den drar ju typ 3 liter att bara starta igång idag så du förlorar ju bara på den där dealen!

Du bor ju för fan helt centralt, det går ju snabbare att gå på domus. Jag börjar hålla med Baby, Vilhelminaborna är förjävla lata (så även jag, men jag jobbar på saken) vi tar bilen överallt!

Ut & gå nu! :)

Anonym sa...

Det är ju kallt ju :(