16 januari 2009

Lampa funnen!!

Hade ju tänkt försöka hitta mig en lampa till köket idag, när man tar ner julstjärnan blir det ju så himlarns mörkt och trist!! Hittade dock ingen som jag gillade men kära Johanna har ju en grön ikea lampa som jag chansade på att hon ville sälja till mig OCH DET VILLE HON!! :D Men inte minns jag att den var så här mörk?Är den det Hanna? Äsch det kvittar faktiskt, det kommer ändå bli tokbra! Mamma ringde nyss och sa att hon hade tänkt överraska mig med en present idag... någonting som jag behövde... men den var slut för tillfället fast dom skulle få hem fler... Typiskt morsan!! Om det nu skulle vara en överraskning så kunde väl hon hållit det för sig själv tills dom fanns igen!! Vad är det för nått? Är det nått som HON tycker att jag behöver eller är det nått som JAG sagt att jag behöver?? För då kan listan göras hur lång som helst... Var också in på OK idag, det var dumt av mig... Var i h-vetet ska jag få 900:- ifrån??!!! Sälja mig på gatan? (inte ikväll då, det är för kallt) Näe nu MÅSTE jag ta tag i städningen :( Hade planerat en städkväll och dricka lite vin men nu får det bli städning UTAN vin för jag hade liksom glömt bort att jag har jour... Erik är ju borta på jobb så skulle det inträffa nått med lillasyster så ska jag skjutsa... Inte för att jag tror att någonting kommer att hända men tar jag mig ett glas vin så kommer det garanterat göra det!! Och jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag sumpade denna chans att få delta vid en förlossning...

Inga kommentarer: