15 januari 2009

Efterlyser dokusåpa!!

Jag är ju ingen tv-människa längre men förut var jag en sån som följde Expedition Robinson, Big Brother, Paradise hotel, Farmen, Temptation Island osv. slaviskt till en början men efter nått år så har ju programmen alltid blivit mycket sämre. Men nu har jag en obeskrivlig längtan efter att få se nån riktigt otroooligt genomtänkt och intrigfylld dokusåpa som är värd att följa helst kl.20.00 (om jag får bestämma) eftersom kl.21.00 ska Annelie sova... Minns även att jag såg nått som hette På rymmen faast det var ju ett underhållningsprogram och inte nån dokusåpa och det enda jag riktigt minns från det programmet var Hjalle & Heavy och Tobbe Trollkarl... aja det hörde ju inte ens till saken...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar också alla dokusåpor! Önskar att BB kunde börja igen.. Men det verkar ju aldrig inträffa.. :( Men Robinson böjar ju snart igen iaf.. Det blir ju skojjigt :)