15 december 2008

Önskelista

Rött kulhalsband
Hur svårt ska det vara att hitta ett sånt??!! Jag blir tokig!! Helst skulle jag vilja ha två eftersom det jag hade lånat av Lisa var det någon som fick för sig att BITA sönder!!!
Verktygslåda
Joo det vore bra att ha en aningens fler verktyg än vad jag har...
Silicondroppar
Toknice att he i hårtopparna
Ögonbryn/fransfärg
Var köper man det i Vilhelmina nu när gläntan inte finns? Jag vill ju ha den rosa föpackningen...
Plattång
Den som Kajsa säljer...
Morgonrock
Ja det är fritt fram för kvinnor att bära morgonrock men otroligt osexigt på män
Uppladningsbara batterier AAA
Mina bärbara telefoner behöver nya...
Jag har bara en telefon som fungerar nu och det är tokjobbigt att leta efter den då det ringer!!
Hårspray
Igen helst den som Kajsa säljer, den är tokbra!

Parfym / kroppslotion

Alltid lika roligt att få "lukta gott", helst vaniljdoft...

Ansiktskräm

Är dålig på att unna mig sånt men det är ju ack så nödvändigt

Presentkort

I MÄNGDER!! Älskar Presentkort... tokbra att få handla sig det man vill utan att måsta betala :)

Återkommer säkert med fler önskningar senare..........

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken färg har du på ögonbrynsfärgen?Tänkte att tomten ville veta......

Anonym sa...

brun/svart =)

Lina sa...

åh gud vad spännande när nån anonym skriver sådär. kan inte nån gå in och göra det på min önskelista också.. typ.. "vilken typ av teve önskar du dig.. tomten undrar.."

fast bara om det är på riktigt förstås.

Anonym sa...

Jag har en viss aning om vem den anonyma är... =)