28 december 2008

Lilla Fjället

Har nu testat Vilhelminas nya pizzeria, helt otroligt att vi har 3st i detta lilla samhälle men men vi äter väl mycket skräpmat kanske?? Vet dock inte riktigt vad jag tyckte om pizzan... den har lovordats av många men jag är inte riktigt lika imponerad!! Visst pizzan var god, inge fel alls men varför så gigantiskt stor kant på pizzan?? Visst det blir Vilhelminas största pizzor på det viset men vem faan sitter och trycker i sig centimetertjock pizzadeg utan fyllning?? Sen verkar det vara så att dom flesta pizzabagare glömmer att lägga på allt som ska vara på pizzan, jag fattar det inte!! Kollar dom inte INNAN dom gör den beställda pizzan vad som ska vara på?? Aja det blir iaf betydligt billigare att beställa därifrån eftersom man inte behöver köpa en stor pizza utan det räcker med att köpa en barnpizza!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså.. Jag köpte pizza där häromdagen.. En Calzone.. Den var visserligen stor å så.. Men TORR.. Å pizzasalladen smakade noll..

De får med andra ord inte speciellt höga poäng från min sida.. Quinto har också rätt stora pizzor och 300 gånger godare.. Om Lilla Fjället varit smarta och sänkt priserna lite + haft hamburgare så skulle de säkert bli mycke mer långvariga än de kommer bli nu.. Men men..

Anonym sa...

Ja precis det räcker som inte att göra en stor pizza dom måste ju he fyllning på hela pizzan också!!