03 november 2008

UTMANAD!!

Utmanad av Johanna och fia De regler som gäller är : - Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. - Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. - Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. - Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar. Sju saker om mig: 1. Jag tycker det är osexigt med män i morgonrock... 2. Jag delar upp mina trosor i tre olika högar: snyggtrosor, vardagstrosor och menstrosor 3. Jag är värdelös på namn... har tex. flera gånger kallat Bjarne för Pripps... 4. Jag är oerhört förvirrad och gör fel saker hela tiden... som tex. hälla kattmat i diskmaskinen, ringa till en pizzeria och beställa pizza men åker till den andra pizzerian för att hämta dom osv. denna lista går att göras hur lång som helst!! 5. Jag vill ha mig en jänkare i hyfsat pilsnerskick nu med det samma!!! 6. När jag blir riktigt arg så gråter jag... oerhört frustrerande för vem faan tar en på allvar då liksom? 7. Jag har onödigt många fixideér... Jag utmanar Lillasyster, Marie, Sarah, Anna, Ewa, Lina, Lina

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har ingen kommentar...men det här verkar vara det enda sättet att få kontakt med dig! Vill man veta vad du gör nu för tiden får man läsa din blogg...Annie :(

Anonym sa...

Haha jaaa eller så kan man ju ringa =)

Anonym sa...

Hej där!
Jag håller verkligen med om punkt 1och känner igen mej själv när det gäller punkt 2,4 och 7. :)

Shit va gott det lät med Pannacotta med vit choklad :P Du fick inget recept som du kan dela med dig???

Ses i morgon (då får pappan ta sitt ansvar för den sjuka sonen)!!! //anna

Anonym sa...

Receptet går att fixa men du får inte göra utan att bjuda =D

Anonym sa...

Abselut!!!!!