01 november 2008

TACK GUN!!!

Vid 16.00 kom Carina. Hon och hennes mor hade fixat inför middagen som dom ska ha idag (lördag) och fått en Pannacotta med vit choklad över!! Eftersom Gun varit uppmärksam och lagt på minnet att jag längtat efter en sådan tyckte hon att Carina skulle ta med sig den till mig!! TACK SÅ JÄTTEMYCKET GUN!!! Dock tog den ju slut alldeles för fort men jag njöööt av varje sekund!! Sen så åt vi lite mat tillsammans drack några öl och så kom Bella Vilket var otroligt trevligt eftersom det var toklänge sen hon följde med ut Lite senare ringde vi Lisa och frågade om hon kunde skjutsa oss till Erika eftersom det kändes sååå jobbigt att gå till kyrkstan och givetvis ställde hon upp =D Jag tror att det är över 10 år sen som jag varit på nån fest på kyrkstan man blev nästan lite nostalgisk!! Efter det gick vi på hotellet.. Och det var väl... som vanligt =) Ganska mycket folk, utslängda bröder hehe, många groggar osv. Hade tokroligt på vägen från hotellet till Statoil, vilket vi oftast har av någon märklig anledning det är som att kombinationen av för mycket alkohol och trötthet gör en fantastiskt lättroad!! Carina sov över och det var nice för då förlängde vi som det roliga lite ännu mer eftersom man hade nån att diskutera gårdagen med direkt på morgonen!! Dagen har spenderats mestadels i sängen och ibland i soffan, en Morden i Midsomer film tog nästan 5 timmar att se eftersom jag somnade hela tiden. Det känns iaf skönt att ha gjort bort bakisdagen idag och har hela söndagen kvar. Hädanefter tänker jag bara gå ut på fredagar!! (tror jag) Länkar till reklamfilmen rus bara för att den är så jävla bra!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja,en del blev för fulla andra för trötta OCH nån jäkligt svag!!

Anonym sa...

Moahaha ja jäklar va svag han har blivit hahahaha =D