07 november 2008

Preliminärbokar den21/11

Skulle vilja åka till Strömsund och handla adventskalenderpresenter på DollarStore...
Men men när ska man hinna med det??!!
Gaaah det är ju ändå 48 presenter som ska inhandlas sååå det vore bra om man fick tag på billiga grejer.
Fast det är klart jag slutar ju kl.14.00 på fredagar så åker jag direkt efter att jag slutat så hinner jag ju men det hade varit bra att få resesällskap så man kunde dela på bränslet...
Hmmm?? What to do??
I så fall måste jag åka den 21:a för är barnen hos Bjarne.. ja så får det nog bli!!
Så ni nu som läser detta och kanske är sugen att följa med... HÖR AV ER!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade gärna hängt på, men just den fredan jobbar jag till sju! Så jäkla typiskt!

Anonym sa...

det blir söndag den 23:e istället... kan du då?