11 oktober 2008

Sarah min vän...

Jag som trodde att detta skulle bli en lugn helg... men icket!! Sarah är ju hemma!! Behöver jag säga mer?? Middag med brudarna ikväll var ju som redan planerad men jag hade tidigt bestämt mig för att det inte skulle bli någon utgång sen men tydligen tyckte Sarah annat... Fick ett sms när jag hade lagt mig torsdagskväll från Sarah där det stod att hon skulle bjuda mig på hotellet och att det var hennes 30års present till mig och att jag skulle känna mig tvingad att gå ut!! Haha jaaa what to do? Det är ju bara att inse fakta att för Sarah är inte nej ett nej. Ska ställa mig i duschen nu och se till att festarsuget infinner sig =D Kram på dig Sarah vi syns snart...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade gärna tackat ja.. MEN har ingen som tar hand om djuren där hemma (hästarna) så jag kan fan inte sova nere heller :(

Anonym sa...

Ops dom glömde jag sorry!!
Ja det var ju väldigt synd =(
Hade vart kul att ha dig med =)
Just nu spelar jag musik mycket och HÖGT för att komma i rätt stämning haha det tar sig... jäkla Sarah!!