05 oktober 2008

Gaaaaaaahhhhh!!!

Efter att flickorna farit till Bjarne idag tog jag tag i att få upp surroundhögtalarna (inte enligt regelboken dock men det är iaf uppe)... Jag avskyr dom egentligen, alla dessa jävla kablar, jag har gömt dom så gott jag kan men ändå!! Fast eftersom förstärkaren brann (förra sommaren) så behöver jag verkligen nått annat som ger mig tillbaka glädjen att spela musik igen så det är bara att gilla läget... Väl klar provspelade jag musik från datorn.. lovely MEN när jag skulle växla till tv så lät det ingenting alls!! Frustrerande!! fan vad jag hatar sånt här!! Jag törs inte ens pröva dvdn... inte idag..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena !!
Hörde att du skulle till Lisa imorgon.. Så ses vi där. för jag tänkte oxå komma dit.. Vi ses imorgon..

Anonym sa...

va kul =D Vi ses där då..