21 september 2008

Varning för deprimerande inlägg

Usch vad jag är nere just nu... Ifrågarsätter mitt beteende och handlande och kommit till den insikten att jag är nog smått sinnessjuk vilket jag ska göra någonting åt... imorgon... Just idag ska jag bara grubbla lite mera och kanske komma fram till varför jag gör som jag gör. Usch fy och blää för att vara sjuk jag får alldeles för mycket tid över å ligga och tänka då, inte bra. Om jag inte var så förkyld så skulle jag gå till Johanna och surra hon snurrig samt gosa mig glad med Juni.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, vad är det som har hänt? Du får friska till dig så vi kan göra dig på glatt humör...eller ja, mest gör nog lillan dig på bra humör :)

Anonym sa...

Ähh inge allvarligt bara det gamla vanliga... jag blir så less...

Jag kommer förbi då jag frisknat till det känns som en evighet sen jag såg lillvännen