07 september 2008

SÅ JÄVLA HÄFTIGT!!!

TD ringde i veckan och gav mig ett minst sagt besvärligt uppdrag... Jag skulle nämligen ringa Ingela och på något sätt luska ut vad hon tyckte om fallskärmshoppning!!! Men jisses hur kommer man in på nått sånt samtalsämne på ett naturligt sätt???!!! Aja jag gruvade mig länge och skrev en lapp på hur jag skulle säga innan jag tog mig mod och ringde. Jag vet inte om jag lyckades så väldans bra med mitt uppdrag men jag fick iaf reda på att det var en dröm som hon haft.. HAFT??!! Hur skulle jag tolka det?? TD ringde upp dagen efter för att höra hur samtalet hade gått och tydligen tyckte han att den infon som jag fått var nog eftersom IDAG SÖNDAG DEN 7/9 HAR INGELA HOPPAT FALLSKÄRM!!! Fatta så fränt!! Hon ringde mig alldeles nyss och berättade.... mycket imponerande... Vilken påhittig man hon har =) Däremot hade inte TD fått prova eftersom det blev nått med planet så han får vänta till våren men nu MÅSTE han ju genomföra det eftersom Ingela fixade det =) Svårt roligt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sarah Skriver:
Tjohoo... Hur står det till.. Hoppas allt är bra..Hörde om 120 års kalaset.. vilket super tajming att jag är hemma precis då.. ska bli såå kul å komma hem å parta lite... Plus att jag hinner med dopet på lilljuni oxå.. Kunde ju inte bli bättre.. Vi ses snart... 2 veckor kvar till semester... Jihoo..