29 september 2008

Förlåt Johanna...

Jag har visst varit lite otydlig om vad jobbet handlar om... =) Jag ska ju givetvis börja städa!! Förra veckan berättade hon som har morgonstädet på Skogsbacken att hon skulle säga upp sig och då fick jag för mig att jag skulle ringa på ISS och be om att få det. Jag jobbar för tillfället alldeles åt helvetet för lite, 75% räcker helt enkelt inte!! Därför tyckte jag att 14 timmar extra i veckan skulle va toppen!!! Visserligen innebär det att jag börjar jobba kl.06.00 VARJE morgon men då jobbar jag till 8.50 och sen kl.9.00 börjar ju jag mitt andra jobb så det är ju perfekt och jag jobbar ju aldrig längre än till 16.15 på förskolan så det borde väl inte vara några problem... Vi får väl se hur det går och som sagt jag kanske borde ta reda på vad jag tjänar också... men får jag lika mycket som hon jag pratade med då är det värt det!! Lite ironiskt är det väl ändå att jag som är så förbannat morgontrött och som fullkomligt HATAR att städa får för sig att detta är en kanon idé!! Thihi ja jävlar vad rolig jag är...

1 kommentar:

Anonym sa...

guuuuuuuu, va roligt