28 september 2008

Dagen efter 120års festen..

"And you singing the song thinking this is the life And you wake up in the morning and your head feels twice the size" Näe så farligt är det väl inte, lite trött bara... Trevligast av allt tyckte jag nog att bowlingen och middagen var sen själva festen blev väl inte så lyckad men men sånt som kan hända.. Det var väl egentligen bara som en vanlig fest... nån som blev för full, nån som somnade, nån som bråkade osv... Bålen var till en början riktigt äcklig och luktade kattpiss men om man blandade hälften bål och hälften vitt vin (Annies idé) så blev den riktig god =) Vi drack väldans mycket bål... 4liter sprit gick åt!! Grymt mycket folk på hotellet men jag var inte på humör för det utan gick hem så kl.01.30 låg jag i min säng och sov så sött till ca.08.00 då började det nästan bästaste med att gå ut... BAKISDAGEN!!! Jag låg i sängen och såg Morden i Midsomer, drack dricka och åt chips med dip.... SÅ JÄVLA MYSIGT =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja undrar.ja tror att du går ut, bara för att riktigt kunna njuta av dagen efter. tvingar i dig spriten för att kunna njuta dagen efter

Anonym sa...

Det har du nog rätt i!! =D

Anonym sa...

Halloj! Jag hade jättekul i lördags! Drack mycket, men var pigg och glad hela kvällen ändå. Perfekt fylla helt enkelt. Men bakisdagen var inge vidare... Var inte spydålig, men trött heela dan, och idag också..

Anonym sa...

Vad bra att du hade en perfekt fylla, det är ju kanoners =D
Det hade nog jag också eftersom jag minns allt... tror jag =)

Trötthet dagen efter hör till men det är ju mysigt... skönt att ligga på soffan och somna till lite nu och då.
Hörde att du börjat tjata om pizza kl.09.00 på morgonen =)