29 augusti 2008

Vilken dag...

Först glömde jag att skicka iväg Malou på skolan så 9.30 ringer hon och funderar om klockan börjar på att vara 8.30 snart?? "Men herregud är du hemma än SPRING GENAST TILL SKOLAN!!! Så var alltså min början av dagen och så har det fortsatt... När jag slutade hämtade jag först Elias på Kittelä och sedan Tilde och Marja på Bikupan, skjutsade hem dom till Kristina och Malou som redan var hemma, slänger i Elias skor och byxor i tvättmaskinen för dom var täckt av lera, skjutsar Dennis till Domus och handlade lite själv, lämnar GIVETVIS Dennis på Domus och kör hem!!! Väl hemma så sätter jag mig på bron och tar en cigg i ett försök att slappna av och varva ner då kommer Dennis och skäller på mig... Ops!! Aja han går upp till sig och jag börjar med maten, utfodrar 5 hungriga barn, går sedan ut igen för att försöka få i mig den där avslappningsciggen, då kommer Dennis ner och är också hungrig och har inte tid att vänta på att sin mamma ska få klar maten... men han är ju så stor så han får servera sig mat själv (jävla tur att jag lagade så mycke mat), skjutsar flickorna på disco, kommer hem, upptäcker att torkskåpet har gått sönder, går in sätter mig ner i soffan och inser.... JAG HAR INTE ÄTIT NÅTT IDAG SEN FRUKOST!!! Så nu tänker jag äta... GÅ UT OCH RÖKA tvätta kläder packa flickornas väskor inför pappavecka och sedan lägga mig på soffan tills kl.21.00 då flickorna kommer hem igen...

Inga kommentarer: