25 augusti 2008

Min kväll på stallet...

Ja jag trodde ju då att Tildes intresse för hästar kanske skulle kunna liknas med Malous... men icket... För det första var Malou inte intresserad av hästar mer än att sitta på deras rygg en halvtimme en dag i veckan, att lära sig nått om hästar eller att stå och rykta dom var hon totalt ointresserad av!! Tilde däremot var som en helt annan unge ikväll!! Hon frågade ledaren massor och tog initiativ med hästarna så det såg ut som hon aldrig gjort annat!! Hon som kan bli så blyg när det är mycket folk omkring henne som hon inte känner men av det syntes inget av ikväll... näe ikväll var Tilde nån helt annan... Jag måste erkänna att det var riktigt roligt att stå och titta på henne.. Hon var så otroligt lycklig och hade nog kunnat stå och borsta den där hästen en hel natt om hon fått!! Hon gick motvilligt med på att fara hem och lääängtar till nästa måndag... Jag ångrar att jag varit så deppad över dom pengar jag måste lägga ut för hennes lektioner för om det är så här Tilde kommer att se ut varje gång hon ska till stallet eller har varit där så är det värt varenda spänn!!!

Inga kommentarer: