08 augusti 2008

Fredag

Äntligen har jag fått hem flickorna... Myspys hela helgen sen så ska man jobba igen, Tilde börja fritids och Malou fortsätta slappa eftersom jag sagt upp hennes fritidsplats. Jag betalade hela ht-07 och vt-08 för hennes fritidsplats men var hon där 5 eftermiddagar sammanlagt så var det bra. Hon var med andra ord där så sällan så det känns onekligen meningslöst med en plats till henne så nu får hon klara sig själv hemma. Det kommer säker att gå jättebra men nog känns det i hjärteroten att hon blivit så stor. Ikväll har dom bakat filmjölkslimpa, jag tror att det blev lite för mycket mjöl men det återstår att se. Dom sa att dom skulle göra om det imorgon ifall dom misslyckats. Jag måste erkänna att dom har bra mycket mer tålamod än mig!! Skulle jag misslyckas så gör jag troligen aldrig mer om det!! (Det lär iaf gå ett tag innan jag försöker igen) Det luktar nybakat bröd i lägenheten... mmmmmm lovely...

Inga kommentarer: