29 juli 2008

Resfeber

Ja det är sant =( På torsdag åker jag till Göteborg och resfebern har redan satt igång... Klev upp 8.00 i morse och började städa pga att jag hatar att åka bort och veta att man sen ska komma hem till ett kaos. Lite av resfebern kan bero på att jag oroar mig en anings för att köra till Umeå i min illaluktande bil. Inte bara pga att den luktar utan också för att den börjat låta en aningens, drar till höger och så har jag inget reservdäck... Jaja det ordnar sig säkert... men huvva vad jag känner att jag har mycket att ordna innan jag far!! Jag måste leta kläder vilket förmodligen kommer att ta en halv dag, packa allt vad som hör till bröllopet, jag måste be någon klippa mig och så skulle jag vilja hinna träffa Juni innan jag åker... ÅHH FAAN JAG HAR GLÖMT ATT FIXA BRÖLLOPSPRESENTEN!!!! SKIT det MÅSTE jag ordna idag!!!! Kom på igår att jag måste be någon se till katterna medan jag är borta, hur kunde jag ha glömt bort dom? Jag ska se om mamma kan ta hand om dom... Helvetet vad förvirrad jag är...

Inga kommentarer: