30 juni 2008

Oigenomtänkt men ändå inte!!

Grät som en dåre förra veckan då jag fick mitt lönebesked... 6689:- JISSES!! Visserligen fick jag tillbaka på skatten men det hade jag ju tänkt lägga på min och ungarnas semester, Umeå shopping och Göteborgsresan inte på räkningar!! Jag vill göra så mycket och har råd till så lite och mitt hittills tänkande att "allt löser sig" fungerar inte riktigt längre även om allt faktiskt löser sig men det är fan inte roligt att leva mitt liv just nu... Men trots detta (jag vet att detta inte känns riktigt logiskt) tänker jag åka till Umeå i helgen och se Sex and the city filmen på fredag och shoppa på lördag!! Jag MÅSTE ju till Umeå hursomhelst eftersom jag fortfarande inte ha någonting att ha på mig på Ingelas bröllop men jag hade ju tänkt tokshoppa mer än vad som nu är möjligt... min shoppinglista innehåller tragiskt nog bara det nödvändigaste pga ekonomin och det känns skittrist!! 1. en klänning 2. ett par skor 3. en väska 4. ett par trosor 5. en bh och slutligen 6. ögonbrynsfärg eftersom det inte längre finns att köpa på Gläntan det märke som jag vill ha... OM det nu skulle bli så att jag hittar allt detta kanonbilligt (hur troligt känns det?) så ska jag även kolla på Indiska ifall de har nån snygg duk och en askkopp, allt för att få det somrigt på min altan. JAG BEHÖVER VERKLIGEN FÅ SHOPPA NUUUUUUUUU!!! Jag har räknat ut att om jag köper en äcklig burgare på Mc Donalds (Ingela gillar dom) och skippar popcorn och dricka till filmen så behöver det inte bli så dyrt... (vem försöker jag att lura?) Jag VET att denna shoppingresa inte är det bästa för min ekonomi just nu men helt allvarligt så behöver jag handla... Det finns inget som kan få mig att må så bra som just shopping det är faan bättre än sex!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kuddar till altanen
utekrukor
lyktor
smink
örhängen
halsband
är väl sånt som jag också skulle vilja lägga till i min shoppinglista... samt hamstrar till flickorna