09 juni 2008

Äntligen sämre väder!!

Jag hade lovat storebror att putsa hans fönster eftersom han hjälp mig med min bil men solen har hindrat mig från att utföra det jag lovat men idag så var det perfekt putsafönsterväder, känns skönt att fått det bortgjort!!
Annars så är jag sååå less på att vara hemma!!!
Hon mår mycket bättre nu men febern vill inte riktigt ge med sig... Imorgon får hon vara med mormor så att jag får jobba ihop lite semesterpengar!!

Semestern är förövrigt bokad nu.. Förra året var det enda jag kunde erbjuda barnen massvis med badning i badviken och så tältade vi också.. I år ska vi bo på hotell en natt i Lycksele och spendera en dag på Ansias badpark och nästa dag på djurparken...
Har man inte mer pengar så har man inte och jag kan tänka mig att detta kommer att bli nog så dyrt. Och så har jag lovat att vi ska fara på Leos lekland någongång i sommar och så vill flickorna att vi ska tälta nån natt också. Jag måste ge mig ut och spana efter nån bra tältplats bara... Man ska hellst både kunna bada, fiska och om det finns ett utedass i närheten så skulle det vara det bästaste =)

Inga kommentarer: