06 april 2008

Helt okey helg..

Malou följde med en kompis till Bielite i helgen och Tilde kom på 19.45 på fredagskvällen att hon skulle sova hos Bjarne en natt vilket innebar att jag blev alldeles ensam...

Som jag sagt tidigare så är min fantasi begränsad på vad man ska göra när barnen är borta så det blev givetvis lite vin, öl och sedan Krogen...

Jag drack inte så gigantiskt mycket så lördagen var en helt okey "dagen efter" dag... lite huvudvärk och trött men det var allt...

Tilde kom hem vid lunchtid och helt oväntat blev hon och jag bjuden på middag hemma hos Storebror. Kött, klyftpotatis, whiskeypepparsås och wokade grönsaker MUMS!!

På vägen hem efter middagen gick vi in på Tallen och hyrde en film "The dark is rising"... Den var väl sådär.. eller kanske inte ens det eftersom jag somnade och sov halva filmen... såg början och slutet bara och det var inte uppskattat av Tilde eftersom hon tyckte filmen var lite läskig och kände sig ensam då jag sov...

Men när filmen var slut så var det dags för körslaget iaf... jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om det programmet... sådär... inte så himmelens bra men helt okey att slötitta på med barnen på lördagskvällarna, kvällens favorit var iaf Team Brolle.
Sen kan man ju säga vad man vill om Brolle... Jag ids inte förklara mer...

Team Cans hade jag lite som favorit redan innan jag hört dom men jag satt mest och störde mig på att han var tvungen likt Gene Simmons sträcka ut tungan hela tiden... en gång hade räckt liksom..







Inga kommentarer: