08 april 2008

Bakom mina solglasögon

Jag har extrema vårkänslor jag vill bara tvätta upp och hänga bort vinterkläder och dylikt NUUUU!!!
Mycket kan beror på att jag är tvungen att dammsuga hallen varje dag pga allt grus som ungarna drar in...
Vårkänslorna får mig att tänka på solglasögon... Ett stort problem för mig... eftersom jag har glasögon kan jag inte bära solglasögon lika ofta som jag vill, typ dygnet runt.
Och mina älskade favorit solglasögon råkade jag köra över förra året vilket ungarna tycker är jättekomiskt och påminner mig alltför ofta om det....
Jag vill ha nya snygga solglasögon

2 kommentarer:

Anonym sa...

Körde över glasögonen...hihi,vaffö?

Anonym sa...

Hmmm jag vill hellst inte prata om det... det gör fortfarande alldeles för ont när jag tänker på det... dom var ju mina favvis solglasögon