20 april 2008

Alkolås

Var på en väldigt trevlig 30-års fest igår och klockan blev över 04.00 innan jag gav upp och raglade hemåt... Jag kan meddela att jag aldrig, aldrig, ALDRIG kommer att sätta mig i den situationen igen där jag måste gå ifrån skidstadion och ända hem i HÖGKLACKAT!!!
När jag kom hem så tillagade jag mig riktigt mumsiga varma mackor och satte mig vid datorn... mycket onödigt gjort... för min lilla nattätning vid datorn resulterade i två nya klänningar.
Ja ja det är bara att le och se glad ut över mina vinnande bud på tradera och sedan klura ut hur fan jag ska bära mig åt för att låta bli datorn i onyktert tillstånd... hmmmm


5 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga klänningar iaf :)

Anonym sa...

Vad hände i lördags, hade vi kul?!?!?!?!

Anonym sa...

Lina...
Ja jag hade iaf jättekul men... vars tog du vägen? Var du där länge? När for du hem? Visst sjöng väl vi tillsammans? Hmmm känns som att jag har lite minnesluckor...
Fia...
Jaa det är bara att hoppas att jag kan ha dom fööör klänningarna är i australien såå storleken kanske inte överensstämmer med svenska storlekar....

Anonym sa...

Jag blev aningens överförfriskad. Gjorde en rockabilly-favorit-i-repris. Jävla sopa!
Ericas föräldrar försökte tydligen skjutsa hem mig (jag hade vinglat fram längs vägen utan skor), däckade i deras bil så till slut fick Linnea å kompani komma å bära mig över i hennes bil.
Klockan var runt ett tro ja..
Våran tolkning av Elvis är det sista jag minns. Drogade du mig!??!? ; )

Anonym sa...

Hahaha nänä jag är HELT oskyldig!! Märkligt ändå att du har en tendens att bli lite för överförfriskad alltid då jag är på samma fest??!!!
Fast jag hade då ingen aning att du blev packad, det minns jag inte haha