29 mars 2008

Våga vägra skoterleder!!

Okey jag vet att backen ser inte speciellt brant ut på bilden men DET VAR DEN!!! Så pass brant att barnen fick klättra av skotrarna och själva ta sig upp för backen till fots och jag blev erbjuden hjälp att köra upp skotern... Men efter gårdagens missyckande i fastkörning och en väldigt komisk avhoppning/tippning av skoter så kändes det lite som att "ge upp" om jag inte själv skulle lyckas köra upp... "jag kan själv" känslan fick vinna även denna gång och jag hade nog aldrig satt mig på en skoter igen om jag inte hade lyckats!!
Men jag måste verkligen ifrågasätta mina vänners vägval...
VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ SKOTERLEDER???!!!
Jag har ändå tvingats inse att min körteknik inte är den bästa och behöver finslipas MEN med tanke på att jag aldrig kört skoter mer än på lägdan i Bränna runt runt med två ungar tolkandes på bob efter så tycker jag ändå att jag överlevt påskens skoterfärder relativt bra... och jag är fast!! JAG VILL HA EN SKOTER!!!!

Vi klättrade även upp i brandtornet... läskigt som fan men det tyckte självklart inte ungarna...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vars har du kört & med vilka? Vi tänkte också fara ut i helgen, men vädret var konstigt, vi hade mycket att göra samt att jag lider helvetets alla kval på skoter nufötiden =)

Förövrigt har du din dator här, är det därför du verkar vara död på nätet?

Anonym sa...

Men snälla Hannapanna det var ju NI som skulle komma med min dator när ni har tid eftersom Stefan skulle göra nått när han installerat den här... Det var du själv som sa det...