22 februari 2008

Redan fredag!!

Denna vecka har gått sjukt fort, förmodligen för att jag gruvar mig för söndagen... Då åker flickorna till Bjarne och är där i TVÅ VECKOR!!! Så länge har jag nog aldrig varit ifrån barnen, känns väldigt ångestladdat. Men för barnen är det absolut det bästa eftersom då får dom sportlov, hade dom varit hos mig då hade dom fått vara på fritids hela veckan eftersom jag jobbar sportlovet... men man har ju lite egotänk, jag vill gärna ha dom hemma hos mig.

Ikväll blev det iallafall tacosbuffé på krogen tillsammans med Johanna och Stefan, riktigt gott och jag vräkte i mig alldeles för mycket så nu vill jag bara lägga mig ner i soffan och mysa istället för att ta tag i städningen som jag faktiskt hade planerat att göra ikväll... suck...

Malou fick för sig att hon ville lära sig tvättmaskinen idag så snart får man kanske lite mer hjälp här hemma, tokbra!!

Inga kommentarer: