28 februari 2008

Lyssna och avgör själva

Annie har varit i Luleå och hälsat på en vän och på vägen hem fick hon långtråkigt och passade på att ringa till Christer P3 om sina ratproblem på gården... saken är den att hennes pappa har hyfsat mycket kvar på deras tomt sen dom köpte huset av hennes föräldrar... han har väl fått bort ca 30 bilar men det står rätt många kvar, så det ringde hon in och pratade om... Det finns dom som vill påstå att det inte låter som hon men jag protesterar, hon kanske blir lite smittad av radiopratarnas dialekter eller så har luleådialekten bitit sig fast meen nog hör man att det är Annie alltid... http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&id=1033775

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, va spännande, bara jag får ljud så ska jag lyssna (tv:n upptagen)

Jag brukar också ringa till radio när jag kör långt, men har aldrig kommit fram. Har inte ens vunnit en tischa ens en gång! =)

Anonym sa...

mmm klicka fram till typ 29:20 där börjar det :)

Anonym sa...

Nyfiken i en strut blev jag ju nu!!!! Måste lyssna när jag kommer hem! :)